MOKKA
-
SPOLJASNJI DIZAJN
Opel Mokku krasi robusni stil pravog SUV-a. Spreda, odmah privlači pažnju. Sve je tu sa svrhom, čak i lep, zaobljeni bočni retrovizori velikih dimenzija. Ipak, njen izgled je daleko od funkcionalnog. Silueta Opel Mokke ostavlja snažan utisak, kao i njena ubedljiva, stamena širina. Mogla bi se opisati kao zobljeni klin sportskog izgleda. Linije podignutog srednjeg dela muskularne su i atletske, bez primesa agresivnosti.
-
UNUTRASNJI DIZAJN
Unutrašnjost Opel Mokke odiše kvalitetom i udobnošću. Prozračan i prijatan prostor, visoko postavljena sedišta, logičan raspored komandi i vrhunska oprema, doprinose osećaju prostranosti. Meke presvlake u crnoj ili kakao braon boji, glatki metalni detalji i hromirani prstenovi oko instrumenata, jasno naglašavaju klasičnu notu. Instrument tabla koja se zavojito nastavlja u vrata Opelovog specifičnog krilastog stila, pojačava osećaj razlivenosti prostora i sjajno izgleda.
-
SNAGA PO VASOJ MERI
Opel Mokka ima u ponudi veliki izbor motora i menjača. Ukoliko odaberete benzinski motor, možete birati izmedju 1.6 ECOTEC® 85 kW (115 ks) i 1.4 Turbo 103 kW (140 ks). Tu je takodje i sofisticirani 1.7 CDTI dizel motor od 96 kW (130 ks) koji prenosi impresivnih 300 Nm obrtnog momenta. Koji god da izaberete, vozićete dobitnu kombinaciju spoja vrhunskog odziva i ekonomičnosti.
-
PRILAGODLJIVA SVETLA
Unapredjena Prilagodljiva prednja svetla Plus Rukovodjen brzinom, okretanjem volana i elektronikom, Mokkin napredni AFL+ sistem automatski bira izmedju devet različitih vrsta svetlosnog snopa prednjih svetala, svaki dat da obezbedi optimalno osvetljenje bez zaslepljivanja drugih vozača.Prednost: manje stresa, više bezbednosti.
-
KONTROLA KRETANJA NA NIZBRDICI I UZBRDICI
Kontrola kretanja na nizbrdici i pomoć pri kretanju na uzbrdici Ako povezete Opel Mokku 4x4 s pogonom na sva četiri točka na terensku vožnju, HDC vam pomaže da kontrolišete brzinu na izuzetno strmim nizbrdicama bez kočenja. HSA radi tačno ono što joj ime kaže, pa možete lako krenuti ili parkirati na uzbrdici bez upotrebe ručne kočnice. Nekoliko sekundi, ona automatski drži kočnicu umesto vas, čime sprečava da se nenamerno otkotrljate unazad ili unapred.
-
POGON NA SVA 4 TOCKA
Pametan pogon na sva 4 točka, aktivan na zahtev, dostupan je kao opcija sa motorima 1.4 Turbo i 1.7 CDTI. Sistem se sastoji od jedinice za dodatnu snagu pri kretanju (PTU) pri menjaču, zadnjeg pogonskog vratila, modula zadnjeg pogona (RDM) i sistema za prenos obrtnog momenta (TTD). U situacijama na zahtev, TTD može preneti i do 50 posto raspoloživog obrtnog momenta na zadnje točkove pomoću modula za kontrolu zadnjeg pogona (RDCM), koji je potpuno integrisan sa svim sistemima dinamičke kontrole kao što su ABS i ESP®Plus.