NOVA INSIGNIA
-
SPOLJASNJI DIZAJN
Spreda, rešetka je bolje definisana, hromirani elementi neznatno naglašeniji. Farovi su stilski doteraniji, kao i nisko postavljena svetla za maglu. Insignia. U trendu i sofisticirana. Nova LED zadnja svetla čine je upadljivijom i daju jedinstven svetlosni potpis širokom i snažnom stavu. Novine se očituju u hromiranoj lajsni s logom koja doprinosi elegantnom utisku. U svetu kopija, stil nove Insignije izdvaja se klasičnim proporcijama i prefinjenim detaljima. Uz to, izvanredno je aerodinamična, tako da je po svim osnovama lider u svojoj klasi.
-
UNUTRASNJI DIZAJN
Otvorite vrata bilo koje Insignije i utisak kvaliteta i stila je neminovan. Pogledajte kako jedinstvena instrument tabla u obliku krila koja se stapa s oblogama na vratima deluje intimno, a opet uredno. Isto važi i za skladišni prostor. Primetićete da je savremena tehnologija, poput Centra za informisanje vozača i 8-inčni monitori, nisko postavljeni ekran osetljiv na dodir, te komande na volanu, podloga osetljiva na dodir i još toga, savršeno uklopljena u tradicionalni kvalitet...
-
HVAC I KOZNI VOLAN S GREJANJEM
Zagrejan volan? Zagrejana ili rashladjena sedišta? Pronaći ćete sve komande logično grupisane odmah pored klima uredjaja i sistema za odmagljivanje. Dvozonski elektronski klima uredjaj ima pregledne ekrane osetljive na dodir pa omogućuje vozaču i suvozaču laku i logičnu regulaciju. Ovo predstavlja maksimalnu praktičnost, kao i vrhunski komfor, bilo da želite da se zagrejete u hladno jutro ili rashladite u sparno letnje popodne.
-
MENJAC
Svi menjači kod Opel Insignije su 6-stepeni. Automatski menjači imaju opciju ActiveSelect® za sekvencijalno menjanje stepena prenosa. 6-stepeni manuelni menjači su optimizovani za smanjeno trenje i precizno menjanje stepena prenosa. Zapravo, optimalna izrada i preciznost svih menjača podrazumevaju opušteniju, ekonomičniju i lepšu vožnju.
-
PRTLJAZNIK
Sa 500 l zapremine prtljažnog prostora, nova Opel Insignia nudi jedan od najprostranijih prtljažnika u klasi. Ovakav kapacitet svakako prevazilazi potrebe vikend odmora. Takodje, zadovoljava sve potrebe posla i slobodnih aktivnosti. Sklopiva zadnja sedišta u razmeri 60:40 omogućuju maksimalnu zapreminu prtljažnog prostora od 1,015 l, a prilikom sklapanja, nasloni za glavu ne moraju da se sklanjaju. Poklopac prtljažnika nove Opel Insignije automatski se otvara do maksimuma daljinskim komandama ili preko podloge osetljive na dodir integrisane u Opel logu. U bočni pretinac prtljažnika možete smestiti manje predmete kako bi vam bili na dohvat ruke, dok skrivene u podu prtljažnika možete držati stvari koje korsitite povremeno.
-
PASIVNA BEZBEDNOST
Pored toga što je opremljena najsavremenijim sistemima aktivne bezbednosti, nova Opel Insignia štiti svoje putnike i izuzetnom tehnologijom pasivne bezbednosti. Prenapregnuti čelik, čvrstoća, deformabilnost, strateški postavljene zone gužvanja i putanje udarnog opterećenja, zajednički delaju kako bi nova Opel Insignia imala jednu od najjačih bezbednosnih struktura na tržištu. Unutra, vazdušni jastuci imaju dvostruko napajanje kako bi se izbegle povrede prouzrokovane prebrzim naduvavanjem, a vazdušni jastuk za suvozača može se isključiti putem prekidača. Bočni vazdušni jastuci štite od bočnih sudara i uletanja. Uz vazdušne zavese u punoj dužini, dostupni su i zadnji bočni vazdušni jastuci.
-
NAPREDNO PARKING NAVODJENJE
Pomoću prednjih i zadnjih senzora sistem Naprednog parking navodjenja detektuje odgovarajuće parking mesto, a potom vas, uz pomoć vizuelnih instrukcija prikazanih na centralnom ekranu, navodi do njega. Ovo je kompjuterizovan sistem koji se aktivira pritiskom na dugme, a detektuje i prepreke. Pisanom i vizuelnom grafika prikazan je ugao upravljanja i pravac kretanja. Rezultat je savršeno paralelno parkiranje, čak i na skučenom prostoru.
-
FLEXRIDE SASIJA
Elektronska kontola šasije, vodeća u klasi, prirodan je element Insignije. Sistem kontrole načina vožnje reaguje na promenu uslova vožnje u realnom vremenu. U ekstremnim uslovima, FlexRide automatski podešava sistem konstantne regulacije amortizera (CDC) kako bi se uskladio sa 4-kanalnim ABS-om i elektronskom raspodelom sile kočenja, kao i sistemom za kontrolu proklizavanja i sistemom ESP Plus, u cilju najveće moguće aktivne bezbednosti.